Sommer2022 Startet 4.Oktober.2023 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2023 Noen som vet hvor jeg kan få tak antennekabel til Geonav SA-103 ekstern GPS antenne? Sitér dette innlegget Link to post
Ludolf H Svart 5.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2023 https://www.brommeland.no/nmea-ethernet/nmea-183/kabler/cable-serial-nmea0183-ltw-8way-2m Sitér dette innlegget Link to post
Sommer2022 Svart 5.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2023 Tusen takk @Ludolf H ? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 6.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2023 Kablen det linkes til er en eldre Simrad kabel med 8-pinns kontakt. Du skal ha Geonav med 7 pinner. Kan du ikke kutte av kontakten som sitter på antenna med litt kabel. Så spleise på en kabel på kablen fra antenna og så spleise inn kontakten du har i andre enden? Sitér dette innlegget Link to post
Sommer2022 Svart 9.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2023 On 10/7/2023 at 1:19 AM, abbor said: Kablen det linkes til er en eldre Simrad kabel med 8-pinns kontakt. Du skal ha Geonav med 7 pinner. Kan du ikke kutte av kontakten som sitter på antenna med litt kabel. Så spleise på en kabel på kablen fra antenna og så spleise inn kontakten du har i andre enden? Jo, var det jeg ble tvungen til å gjøre siden jeg ikke fant noen pinout på antenna... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.