MR Swe Startet 23.Oktober.2023 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2023 Hei. Ser ut som vi trenger ny lazybag til neste sesong. Hvor er det bra kvalitet til bra priser i Norge / Europa? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 23.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2023 Vi kjøpte ny lazybag hos With Marine / North Sails i Leangbukta for 2-3 år siden. Hun som designet og sydde den jobber ikke der lenger, men jeg regner med at modellen er tilgjengelig fremdeles. Alternativt kan jeg høre med henne om hun kan sy en lazybag på privaten - jeg vet at hun syr litt på fritiden, men vet ikke om det bare er reparasjoner eller om hun har materialer nok til å sy nytt. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
MR Swe Svart 23.Oktober.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2023 Hei. Popeye.. Se PM Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.