kkjelby Startet 30.Oktober.2023 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2023 Er det noen her som har god kjennskap til denne autopiloten,som som kan hjelpe? når den settes på går roret kun til styrbord og ved lengre tid «on» så sprekker hydslanger. Umulig å rette opp ved hjelp av kontrollenhet. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 31.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2023 Hva skjer i displayet? "Prøver" den å svinge mot babord? Min første tanke er relè'et som styrer utgangen til pumpa som har hengt seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2023 kkjelby skrev for 12 timer siden: kjennskap til denne autopiloten Har vitaledeler til en Ctrerek 1977 model Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
baatglede Svart 31.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2023 Min Cetrek har ganske lik oppførsel. Mistenker defekt sensor for ror-posisjon. Sitér dette innlegget Link to post
kkjelby Svart 31.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2023 Er det mulig hvis rorsensor er montert feil? Opp ned? Sitér dette innlegget Link to post
baatglede Svart 16.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2024 Jeg byttet rorsensor på min Cetrek og den ble god som ny :-) Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 16.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2024 På et tidspunkt var autopiloten min overbevist om å gi rorutslag til styrbord når båten skulle mot babord og vice versa. Jeg fant noe program under innstillingene for auto-kalibrering, det hjalp. Raymarine-elektronikk og selve armen fra B&G. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.