nomen Startet 1.November.2023 Del på Facebook Startet 1.November.2023 Jeg har demontert injektorene av D4'n og skal sende de til sjekk. Har ikke erfaring med hverken Minge, Fyksen eller Vestfold elektrodiesel ( evt. andre?) Er det noen som har erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Brigg Svart 1.November.2023 Del på Facebook Svart 1.November.2023 Jeg har brukt Vianor på Leangen for injektorer både til båt (D6) og bil. Godt fornøyd. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Gullfisk Svart 1.November.2023 Del på Facebook Svart 1.November.2023 Har bare god erfaring med Vestfold Elektrodiesel og Minge hvertfall, andre kjenner jeg ikke til. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 1.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2023 @Gullfisk Problemet at andre jeg har snakket med har ikke god erfaring med med de du nevner, da blir man litt rådvill🤪 Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Mort1 Svart 1.November.2023 Del på Facebook Svart 1.November.2023 Maritim Diesel i Bergen tar slike jobber. Ta en tlf og få en pris. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 2.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2023 Takker for tips, jeg forsøker meg på Minge tenker jeg. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Almvik Svart 2.November.2023 Del på Facebook Svart 2.November.2023 nomen skrev for 2 timer siden: Takker for tips, jeg forsøker meg på Minge tenker jeg. Har bare gode erfaringer med de!. Flere som har det på Google reviews også. Sitér dette innlegget Link to post
Clasg Svart 2.November.2023 Del på Facebook Svart 2.November.2023 Hvor mange timer og år er det siden de sidst blev checket? Jeg skal også have mine demonteret og sendt til test ( her i DK). Motorerne har gået ca 1200 timer og er fra 2008. Jeg tror ikke de har været ude siden motorerne var ny. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 2.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2023 Min motor har 1000 timer og er fra 2006, kjøpte båten i sommer. Jeg tar en sjau med div. fornyelser og oppgraderinger nå. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Lazyjack Svart 2.November.2023 Del på Facebook Svart 2.November.2023 nomen skrev for 23 timer siden: @Gullfisk Problemet at andre jeg har snakket med har ikke god erfaring med med de du nevner, da blir man litt rådvill🤪 Hva går de dårlige erfaringene ut på? Faglig dyktighet, pris, service, annet? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 2.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2023 Det er nok mye "synsing", og noen som har vært uheldige en gang, og dermed mener at firmaet er dårlig. Slik er det jo med det meste, så man skal nok få veldig manges vurdering før det har noen reell verdi, men det skader jo ikke å spørre. I siste liten ble det Fyksen diesel på Lillehammet som ble "den utvalgte", de har holdt på i maaange år, og ble varmt anbefalt av en bekjent. Litt skummelt var det å levere pakken på posten, vel vitende om at hvis Posten roter vekk inholdet, må jeg ut med nesten 60 000,- for 4 nye injektorer. Fikk vite at hvis man sender pakken som "post over natt" er den forsikret for inntil 50 000,- Selv om jeg har hørt at posten kan være vanskelige å få erstatning fra hvis noe skjer, har jeg ihvertfall gjort det jeg kan. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
NilsPils Svart 2.November.2023 Del på Facebook Svart 2.November.2023 Jeg brukte Minges for injektorene i fjor. Ikke noe å utsette på dem . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
_Bliss_ Svart 2.November.2023 Del på Facebook Svart 2.November.2023 Diesel & marine as på karmøy Sitér dette innlegget Link to post
jake Svart 10.November.2023 Del på Facebook Svart 10.November.2023 Lønsethagen elektrodiesel i Molde er meget bra og seriøse. Har brukt dem flere ganger og har meget god erfaring med det. Spør etter Leif Magne Jacobsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.