Karlsenkystfiske Startet 2.November.2023 Link til dette innlegget Startet 2.November.2023 Tok en dipstick test i vår. Viste ingenting de påfølgende to ukene. Nå når jeg dro den ut av skapet igjen, så var det skjedd noe. Er det dieseldyr, eller er det noe annet som kan slå ut etter så lang tid? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 2.November.2023 Link til dette innlegget Svart 2.November.2023 Du har sikert eit papir som viser korleis utslaga ska tydast Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 2.November.2023 Link til dette innlegget Svart 2.November.2023 De går ut på dato etter 6-9 mnd. Men for hva det er verdt. Jeg gjorde omtrent nøyaktig det samme da jeg fant noen liter rustbrunt vann på bunn av tank. Lot vann setle og puttet en prøve i en dipstick som var utgått på dato. Ingen tegn til slike flekker, hverken etter en uke eller et halvt år opphold i boden. Så noe er det på den sticken. Mine tanker har alltid fått en knert Bio Protect 2 så jeg tvilte egentlig på dieseldyr men hadde dipsticken liggende. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 2.November.2023 Link til dette innlegget Svart 2.November.2023 Dersom du tar på dipsticken så vil du få utslag dersom den er aktiv/virkar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.