Ask Startet 5.November.2023 Link til dette innlegget Startet 5.November.2023 Hei. Motoren er slik at 100 timar etter service så byrjar oljelampa å blinka. Eg tek service sjølv, og har ikkje softwaren til å programmere bort denne alarmen. Det er ein måte å få slutt på blinkinga. Eg har gjort det før, men hugsar ikkje korleis. Der er eit eller anna med å ta daudmannsknappen av og på 3-5 gangar, men eg hugsar ikkje heile prosedyren. Er det einkvan som veit? Sitér dette innlegget Link to post
KEH Svart 5.November.2023 Link til dette innlegget Svart 5.November.2023 Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2023 Takk @KEH Eg skal prøva neste gang eg er ii båten. Ask Sitér dette innlegget Link to post
KEH Svart 5.November.2023 Link til dette innlegget Svart 5.November.2023 Fant det amerikansk side men sett samme skrevet flere plasser så stemmer vel . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.