Jump to content

Vannvarmer - Kina (AliExpress)

Kappa

Recommended Posts

Har to. selve varmeren er helt topp, men snacsen som følger med i pakka er ikke så bra, dieselslange og slangeklemmer bør byttes før montering.  eksosrør og lydpotte er ikke beregnet for montering i båt. 

unnskyld, var litt kjapp, jeg har luftvarmere... Har ikke peiling på vannvarmerne.

Jeg kjøpte en slik til min forrige båt, fungerte greit så lenge jeg hadde båten. 5kW.
Fant ikke nøyaktig lik nå, men noe i denne duren den jeg kjøpte. Kom vel omkring 3500 ink frakt/moms - alt er jo blitt dyrere siden. Kjøpte isolert eksos-slange med integrert lyddemper og kasta rælet som kom med. Ellers var styring og kvalitet på varmeren helt OK.

https://www.aliexpress.com/item/1005001526627768.html

mvh, Arne
www.tiarora.no

Arne Henriksen skrev for 12 timer siden:

Jeg kjøpte en slik til min forrige båt, fungerte greit så lenge jeg hadde båten. 5kW.
Fant ikke nøyaktig lik nå, men noe i denne duren den jeg kjøpte. Kom vel omkring 3500 ink frakt/moms

Jeg har også en slik men har brukt den bare få timer, står som nødvarme på berederen hjemme. Har funket helt 100 de timene jeg har brukt den og startet til og med opp på første forsøk da den var helt tom for diesel. Eneste minuset jeg har sett til nå er at den går kun i 1.5 time og må da restartes. Finner ikke ut noen måte å overstyre det på. 

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
3 minutes ago, SveinHa said:

Eneste minuset jeg har sett til nå er at den går kun i 1.5 time og må da restartes. Finner ikke ut noen måte å overstyre det på. 

Jeg klikka og klikka og fikk deaktivert det problemet i styringen på min, men det er standardinnstilling på en time eller noe siden de gjerne er tenkt brukt som hjelpe/startvarme i bil.

mvh, Arne
www.tiarora.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...