Eika Startet 14.November.2023 Del på Facebook Startet 14.November.2023 Noen her inne som kjenner noen som kjenner noen som har en marshan 21 ? Jeg har lyst til og ta ett avstøp av vindskjermen på den, da det er en av de kuleste vindskjermene som er laget til småbåter i mine øyne, om de vil ha penger, glassfiber arbeids, gelcoat skader fiksa, gelcoat restaurering som betaling for at jeg skal få tatt det avstøpet, så skal vi finne en løsning. Problemet er og finne en marshan 21 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 14.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2023 Da er jakta over og jeg er en lykkelig eier av en ikonisk båt. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 14.November.2023 Del på Facebook Svart 14.November.2023 Det gjekk raskt! Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 14.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2023 Ask skrev 1 time siden: Det gjekk raskt! Gratulerer! Det var tilfeldigt, for nå har jeg jakta på en sånn og ta avstøp av i ett par år. Plutselig fikk jeg bytta til meg en komplett båt for litt støpe jobb på en annen båt de har. Skal sies at den er i dårlig stand, men dekket og vindskjermen er komplett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.