Bel Canto Startet 21.November.2023 Link til dette innlegget Startet 21.November.2023 Hei. Jeg har en Bavaria 34 ac 1999. Har tatt av seilene for vinteren, men i og med at jeg bor i Stavanger området bruker jeg båten også om vinteren. Er nå på jakt etter en "vintergenoa". Har lett etter målene på denne uten hell. Er det noen her som vet hvilke mål som er riktig til denne båt typen? (Den jeg har til sommers bruk er nok ikke riktig) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 21.November.2023 Link til dette innlegget Svart 21.November.2023 Hei. Jeg skjønner ikke helt. Har du rullegenoa (?) til sommerbruk, men den passer ikke? Og den har du tatt av og vil bruke et annet seil til vinter, og det skal passe bedre enn sommerseilet? Bør du ikke se etter et seil du kan bruke hele året? Mulig denne båten er identisk: https://data.orc.org/public/WPub.dll/CC/183161 Sitér dette innlegget Link to post
Bel Canto Svart 21.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2023 Hei. Har rullegenoa ja, men ønsker å spare på det. Derfor er jeg på jakt etter et brukt seil til vinterbruk Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 21.November.2023 Link til dette innlegget Svart 21.November.2023 Eller lik denne, litt mindre fokk? https://data.orc.org/public/WPub.dll/CC/182124 Sitér dette innlegget Link to post
Bel Canto Svart 21.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2023 Hei. Nei det er nok ikke denne. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 21.November.2023 Link til dette innlegget Svart 21.November.2023 Kan du ikke bare heise opp et målebånd? Så trekker du fra 10 cm for å være på den sikre siden. Alt med riktig forlikslengde vil kunne fungere. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bel Canto Svart 29.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2023 Hei. Ja har fått orden på det nå :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.