marius Svart 5.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2023 Sugekopp fra Biltema står klar til tjeneste i TMC dassen hvis skumle ting blokkerer i kniver eller slange. Anbefales. https://www.biltema.no/bygg/vvs/avlopsrensere/sugekopp-for-avlop-liten-2000034469 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 5.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2023 Ganske fascinerende hva en våtserviett kan avstedkomme av diskusjoner!😂😂 Det enkleste er ofte det beste! Rep.sett og hi dassen en overhaling! I de båtene hvor jeg har hatt TMC dasser har ikke de sviktet noe mer enn andre merker jeg har vært borte i. Trenger du repsett så ta kontakt. 😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
NilsPils Svart 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2023 Code0 skrev On 4.12.2023 at 18.46: Burde ikke anti- vakuum ventilen forhindre hevert? Den skal jo tillate vann inn. Ellers ville den vel også hindre innsuging av vann gjennom impelleren når du spyler . . ? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Karlsenkystfiske Svart 10.Desember.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2023 Anti vakuum ventilen forhindrer heving fra inntak til skål. Det hadde jeg før jeg monterte den. Da ville vannet sildre inn i skåla lenge etter man var ferdig å spyle. En bit av akseltettningen inni der var i dårlig forfatning. Ikke noe lett tilværelse i en saltvannsdass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.