ballistic Svart 27.November.2023 Link til dette innlegget Svart 27.November.2023 Biltema har T håndtak med bl a 8 og 10 mm. Er fine å bruke til bl.a dette Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 5.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2023 snekkerbod skrev On 25.11.2023 at 19.15: Ja - mulig det er en spesial torx variant med hull i midten. Tenkte så vidt på det, men slo det fra meg, skjønte ikke hvorfor i så fall. Skal sjekke det nærmere. Har du @Mastiff samme motor, mon tro? Kjennskap til dette? Beklager, jeg så ikke denne før nå... Det er ikke Torx på min, iallfall, det er helt vanlige sekskantskruer med krysspor i midten. Jeg har bare brukt langpipe fra Biltema-settet mitt. Det er vel 8 mm? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 5.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2023 Trenger ikke spesielle piper, bare en 1/4" 8mm med god forlenger for å komme til :p Slike syrefaste skruer er myke, og de har helt sikkert brukt slagtrekker med philips på marinaen, noen er glade i å bruke det for det sparer noen minutter.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.