SverreOlsen Startet 4.Desember.2023 Del på Facebook Startet 4.Desember.2023 Tok selv å bestilte, synes det var en god pris og tenkte eg kunne dele hvis noen andre har behov for 🙂 Aldri testa den før, men fant litt bra omtaler om den på nett 😅 Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 4.Desember.2023 Del på Facebook Svart 4.Desember.2023 Blir vel en mindre formue i frakt på dette. Er jo ofte de ikke vil sende maling med posten heller. Update: Ser de nå sender til 99kr i frakt. Men var ikke så veldig billig egentlig uansett.. Får jo en 2,5L dunk av BT sin for 459kr. BT sin har fungert helt topp på alle båter jeg har hatt å brukt den på. Bare huske å kjøpe den som er kobber basert å ikke Svenske utgaven. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
SverreOlsen Svart 4.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2023 Okkaby skrev 6 minutter siden: Blir vel en mindre formue i frakt på dette. Er jo ofte de ikke vil sende maling med posten heller. 99 kr med post nord, bestilte 6 spann 😀 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 Okkaby skrev for 10 timer siden: Er jo ofte de ikke vil sende maling med posten heller. Hvorfor ikke? Jeg får maling i posten flere ganger i året jeg. Inntil 20kg pr pakke går greit. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Okkaby Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 index skrev for 4 timer siden: Hvorfor ikke? Jeg får maling i posten flere ganger i året jeg. Inntil 20kg pr pakke går greit. Har opplevd for noen år tilbake at flere ikke ville/kunne sende maling med post, derfor. Men har tydeligvis endret seg. Men nå var ikke dette noe super tilbud uansett. Så ble lite aktuelt. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
rundgren Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 Takk for tips! Jeg må finne et alternativ nå som Jotun har sluttet å lage Supreme i hvitt så jeg tenker jeg gir disse en sjanse. Eksisterende bunnstoff er ganske bra, så planen er å legge ett lag eller to rett på her. Si fra før angrefristen utløper om det ikke er lurt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.