Ask Startet 8.Desember.2023 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2023 Hei. Eg er ansvarleg for båten til dykkeklubben eg er med i. Eit medlem var uheldig og var nedi botnen med propellen. 3-4 knop. Propellen er ferdig, og akslingen er skeiv. Nøkkelen er òg knekt i tenningslåsen. Motoren har gått ca. 400 timar, om eg hugsar rett. God servicehistorikk. Kvitteringar frå verkstad. Registrerreima blei skifta i fjor. Er det einkvan som har tankar om kva me kan få for denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 8.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2023 13år gammel 4takter med gåent undervannshus, jeg tenker du skal være fornøyd hvis du får 20-25 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2023 evt ta kontakt med han her og hør hva han har tilgjengelig https://www.finn.no/boat/motor/ad.html?finnkode=68824928 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
-morten- Svart 10.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2023 Forrige eier var nedpå en stein med min motor (DF300) og slo skeiv aksling. de kunne reparere aksling, men valgte å bytte hele undervannshuset pga. mulig følgefeil. Undervannshuset kosta 75000. så det er neppe verd å fikse om du ikke får det på forsikkring. Hadde vært skeptisk til å kjøpt et brukt undervannshus! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ask Svart 10.Desember.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2023 Hei. Takk for alle svar. Skaden er meldt til forsikringsselskapet, men me har ikkje fått svar enno. Verkstaden talar om brukt overhalt undervasshus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.