Jump to content

Prosjekttråd Maxi 77, Gammel båt får en ny sjanse.

frekar

Recommended Posts

Artig at du setter i gang et budsjettprosjekt her. Lærerikt, og trenger heller ikke bli så dyrt. Angående kokeapparat så er sikkert rødspriten trygg nok den så lenge du gjør som du skal. Selv foretrekker jeg Wallas, men jeg likte også godt den gamle Primus brenneren som stod i forrige båt. Gass kommer jeg aldri til å ha i båt.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Trivelig hvis du får det til.

Maxie jeg kjøpte for noen dager siden manglet bla nødpeilesender.

Var ombord i en fiskebåt som skal hugges og fant en nesten ny friflyt nødpeilesender med ais. Omprogrammeres og har mange år igjen.

Det hugges endel fiskebåter, så hvis du tar kontakt med det miljøet dukker det nok opp båter med all elektronikken, batteriladere osv som du trenger.

Noen ting er mer nostalgiske og blir bare stående i en kasse hvis man tar det med-som feks en gammel radio..

IMG_20231219_121032.jpg

Mons

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...