Morten:) Startet 14.Desember.2023 Link til dette innlegget Startet 14.Desember.2023 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med målene på originale trimplan på Sealine F33? Er i dag montert Volvo sitt interceptor system som vi vurderer å bytte mot bennet sine elektrohydrauliske plan. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 14.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2023 Mange som får problemer med Volvo sin Interceptor og bytter ut til annet merke, systemet det skal jo fungerer bedre enn trimplan. Fikk revet av et trimplan og og et par trimsylindere ute i Skagerrak i sommer, traff et eller annet i vannet. Det ble montert nye trimplan som var kanskje 2/3 deler av gamle trimplan i størrelse. Jeg var meget skeptisk til om disse ville fungere, overraskelsen var stor da disse fungerte bedre en de originale. Eneste forklaring jeg kan se er at innfesting er litt annerledes som gjør at dem kommer lenger ned i vannet(har ikke sjekket). Så selv om jeg ikke har original mål til Sealine F33, vil jeg påstå at det kanskje ikke er så farlig hva du velger(innenfor rimelighetens grenser)? Sitér dette innlegget Link to post
Morten:) Svart 16.Desember.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2023 Takk for svar, har sett litt rundt på nett og tenkt at Bennett bolt elektriske trimplan 12x12 sammen med Mente Marine sin automatiske nivåkontroll kunne være et bra alternativ. 12x12 ser ut til å være fornuftig størrelse i forhold til plass på akterspeilet. Er det noen som har erfaring med denne kombinasjonen? Ser at de største planene er for båter opptil 31fot, vet ikke om det er begrensninger i forhold til at de er elektriske? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.