Roger jo Startet 24.Desember.2023 Del på Facebook Startet 24.Desember.2023 Ønsker alle på BAATPLASSEN, store som små en riktig God Jul, Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hakkannen Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 God jul😀🎄 Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 God jul båtfolk!🎄⚓️ Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 En riktig god jul til alle, store som små. Med eller uten båt. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 En julehilsen fra Bolærne 🎅⛵️ Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 Jeg hadde håpet å tilbringe julen med min eldste sønn og et par bosniske venner av ham (og gledet meg til å forklare folk som ikke har noe juletradisjon at vi ikke bruker ord som "kristmesse" i Norge, og at jula for oss ikke først og fremst er en kristen høytid), men den ene av vennene måtte rett hjem allerede onsdag for å få levert selvangivelse, den andre ble med, og min sønn insisterte på å jobbe fra kontoret i Oslo i romjula, han fant plutselig ut at eneste mulighet uten å betale alt for mye var å dra til Oslo lillejulaften (og det fant han ut den 22). Jeg har kjøpt inn noe julepynt og skulle til å kjøpe juletre også, men gidder ikke å dekorere til jul uten barn ombord. Dessuten blir det ikke skikkelig julestemning når det er masse solskinn og grønt i stedet for hvitt ute. Resten av familien oppholder seg på helt feil sted, hadde jo håpet på å få dem hit til nyttårsaften, men det blir for vanskelig og/eller for dyrt. Type 25 kNOK i flybilletter én vei. Det er ikke første jul jeg oppholder meg i utland, men jeg har aldri hatt så lite julefølelse i år som noensinne. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Gabi Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 God jul!🎄 Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 God jul Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
tobixen Svart 27.Desember.2023 Del på Facebook Svart 27.Desember.2023 Julestemningen uteble (så langt) omtrent helt i år, men jeg skal vekk ikke klage for mye Edit: er det mulig å rotere bildene enkelt mon tro? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.