jerognal Startet 7.Januar.2024 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2024 Da er det min tur til å spørre dere her inne. Kalesjen på min Yamarin 4730 er pillråtten. Orginal fra år 2000 så det må sies at den har holdt godt. Men nå må eg ha ny. Hvem produsent anbefales? Jeg ønsker kvalitet, men ønsker heller ikke bli flådd.... Har ingen malnumre på den orginale så håper produsentene har malnummer på lager.... Har sendt prisforespørsel til et par samt pris på orginal, men folket her inne har vel erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 11.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2024 Jeg fikk god pris hos Fana Seilmakerverksted i Grimstadveien på Søreide i Januar i fjor. Han er dyktig og har litt bedre tid nå på vinteren, derav litt lavere pris. Nabobåten i båthavnen kjøpte ny der i sommer og er også fornøyd. Så ring ham snarest, så har han helt sikkert mal. Ellers så tilpasser han på stedet. Det gjorde han med min kalesje. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 13.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2024 Får ta å høre med han ja.... men de jeg har fått pris av hittil skal ha mer enn hva orginal kalesje koster.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.