FFhu Startet 8.Januar.2024 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2024 Hei. Må bytte simmerring på undervannshus Yamaha 9,9 1996 mod. Noen her inne som vet hvordan jeg kan få det av? Uten og og skade akslingen. Det er simmerring som er på toppen av undervannshus . takker for råd, innspill👍 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 8.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2024 Lurer du på hvordan du skal få av undervannshuset eller simmeringen? Sitér dette innlegget Link to post
FFhu Svart 8.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2024 Simmerringen Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2024 Det vanlige trikset for simmeringer som sitter godt er å bore et tynt hull (ca. 2 mm) ovenfra og ned i ringen. Så skrur du en liten karosseri eller treskrue ned i ringen og bruker en skrutrekker e.l. under hodet på skruen og vipper/jekker ringen opp av hullet den sitter i. Sitér dette innlegget Link to post
FFhu Svart 10.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2024 Skal jeg prøve på. Må en tur innom en som selger orntlig borr. Kjøper ikke noe billig,så risk at de knekker. Men tusen takk for tipset👍 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2024 Youtube er forøvrig stedet om du vil se teknikken i praksis. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2024 Det er mykt, tynt stål og litt gummi. Så et Biltema bor går helt utmerket. Jeg bruker knapt annet, helt OK kvalitet ift pris. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.