mavi Startet 15.Januar.2024 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2024 Noen som klarer å kjenne igjen denne luka? Knakk akkurat en av åpnehendelene så trenger fortrinnsvis ny hendel evt ny luke. Luka står i en Ibiza 20 sport Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 15.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2024 Enklest er vel og kontakte Ibiza fabrikken eller høre med en forhandler om de kan skaffe deler / luke Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 15.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2024 Det skal gjøres. Men håpte jo at noen kjente den igjen i dag, sånn at jeg kunne fått bestilt delen så raskt som mulig Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 15.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2024 Kan være de har på en båtutstyrsbutikk Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 18.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2024 Foreløpig ingen svar fra Ibiza så om noen kjenner den igjen så gi lyd. Selve låsen ser slik ut: Men nettsiden jeg fant den på virka ikke trygg så den kommer jeg ikke til å bruke Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 19.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2024 Der kom svaret fra Ibiza og det var en skapåls som heter Southco MP Novibra. https://stroem.no/butikk/skuff-skaplas-southco-mp-novibra/ Fant den på lager hos Marineshop så nå er ny på vei Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 19.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2024 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.