Maika Startet 4.Februar Del på Facebook Startet 4.Februar Hefte fra 70-tallet (?) gis bort. (Tok bilde av ca. halvparten av sidene.) Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 4.Februar Del på Facebook Svart 4.Februar IM sendt! Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 4.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar 👍 Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 4.Februar Del på Facebook Svart 4.Februar Fantastisk brosjyre. Har hatt flere av disse båtene. Jeg håper den som er så heldig å få heftet skanner en pdf som legges ut for nedlasting, slik at vi andre også kan få glede av det. Jan Ove Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 13.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar Hei igjen, jeg scannet det nå, samt endel andre brosjyrer. Det ble for stort til å laste opp, men så så jeg at den allerede var lagt ut:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.