frankD Startet 7.Februar.2024 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2024 Hei. Jeg har installert OpenCPN Android på både telefon og nettbrett. Når jeg prøver å oppdatere o-charts til siste versjon så finner jeg ikke knappen for å oppdatere. Jeg mener at den tidligere var i området det jeg har satt en rød ring rundt handlinger. Det er akkurat det samme både på mobil og på nettbrett. Er det noen andre som har vært borti det problemet? Sitér dette innlegget Menja Link to post
shipahoy Svart 8.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2024 Du må trykke på "oppfrisk kartliste" først hvis du ikke har gjort det. Det står at kartet har to tilknytninger. Er den ene av de den samme som systemnavnet som står oppe til venstre? Sitér dette innlegget Link to post
frankD Svart 8.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2024 En fabrikk resetting og nyinstallasjon gjorde susen. Nå fungerer det av en eller annen grunn. Sitér dette innlegget Menja Link to post
shipahoy Svart 9.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2024 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.