riskyrasmussen Startet 11.Februar.2024 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2024 Vi bruker båten som hytte om sommeren, og merker at vannkapasiteten er en flaskehals. Tanken er på 60l. En løsning kan være å skifte eksisterende tankt til en som er større, eller å supplere med en ekstra tank. Er det noen på forumet som har gjort tilsvarende tilpasninger på sin båt? Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 11.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2024 Jeg utvidet med fleksibel vanntank på vår gamle seilbåt da vi bare hadde en vanntank. Synes det fungerte greit. Er bare å lage en tilkobling til eksisterende anlegg med en T-ventil slik at du kan velge mellom de to tankene... https://www.maritim.no/fleksibel-vanntank-100-liter Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Gullfisk Svart 12.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2024 Det har vært endel sprekte slike fleksible tanker, også i seilbåter. Tror ikke jeg ville gått for det i hurtiggående båt. Om man skal supplere eller bytte kommer jo an på båt og hva man har av plass. Hos meg ble det en 220 liter i senter i bunn. Flyttet uttaket til denne, som fylles via den originale som sitter høyere opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.