Ørnvik 630 Startet 16.Februar.2024 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2024 Hei, jeg har en vanntank i dekk på båten min. Det kommer friskt sjøvann inn ved røret til høyre og vannet går ut igjen via gjennomføringen til venstre. Jeg har en lekasje en plass ved denne tanken. Noen som har noe tips til hva jeg bør gjøre for å bli kvitt denne lekasjen? Sitér dette innlegget Link to post
Sommer2022 Svart 16.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2024 Tror nok problemet ligger her: Det skal være en flens/kant rundt her med sika/tec7 etc under, bytt gjennomføringen så vil jeg tro problemet er lørst. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2024 Denne ser lurvete ut, Er det løsmutter på innsiden? Burde pakkes om / skiftes. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.