Jump to content

Tips om kartplotter med musikkspiller.

bademann

Recommended Posts

Er på jakt etter en rimelig (6-10k) kartplotter med ekkolodd og mulighet for Bluetooth musikkspilling. Har sett på Raymarine sin Axiom 7. Problemet er at den kun kommuniserer med egnete forsterkere som har NMEA200 grensesnitt.(Rockford Fosgate bl.a)

Jeg er på jakt etter en som har bare vanlige phono plugger med lyd ut. Da kan jeg bruke det jeg vil av forsterkere.

Skal stå i en liten 20fots daycruiser så trenger ikke avanserte kartfunsjoner.

noen tips? Evt NMEA2000 modul med phono ut?

Dette tror jeg blir et spessielt ønske, da de fleste velger separate enheter for navigering og musikk. En annen sak er jo at slikt utstyr som regel ikke er billig!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

bademann skrev for 6 timer siden:

Er på jakt etter en rimelig (6-10k) kartplotter med ekkolodd og mulighet for Bluetooth musikkspilling. Har sett på Raymarine sin Axiom 7. Problemet er at den kun kommuniserer med egnete forsterkere som har NMEA200 grensesnitt.(Rockford Fosgate bl.a)

Jeg er på jakt etter en som har bare vanlige phono plugger med lyd ut. Da kan jeg bruke det jeg vil av forsterkere.

Skal stå i en liten 20fots daycruiser så trenger ikke avanserte kartfunsjoner.

noen tips? Evt NMEA2000 modul med phono ut?

Raymarine er nok i dag den som har kommet lengst - og du kan få enheter som snakker med Raymarine som så har phono eller bruke blåtenn eller wifi direkte fra plotter så til å være navigasjonsutstyr har dette gode muligheter!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...