bademann Startet 28.Februar.2024 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2024 Er på jakt etter en rimelig (6-10k) kartplotter med ekkolodd og mulighet for Bluetooth musikkspilling. Har sett på Raymarine sin Axiom 7. Problemet er at den kun kommuniserer med egnete forsterkere som har NMEA200 grensesnitt.(Rockford Fosgate bl.a) Jeg er på jakt etter en som har bare vanlige phono plugger med lyd ut. Da kan jeg bruke det jeg vil av forsterkere. Skal stå i en liten 20fots daycruiser så trenger ikke avanserte kartfunsjoner. noen tips? Evt NMEA2000 modul med phono ut? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 28.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2024 Dette tror jeg blir et spessielt ønske, da de fleste velger separate enheter for navigering og musikk. En annen sak er jo at slikt utstyr som regel ikke er billig! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Okkaby Svart 28.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2024 Finnes nok ikke noe billig her nei. Kartplotter flest som kan spille musikk, er vel mest satt opp for Fusion sitt system. Å da via N2K nettverket. Å her kommer du ingen vei med 10K Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
alfaalfa Svart 28.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2024 bademann skrev for 6 timer siden: Er på jakt etter en rimelig (6-10k) kartplotter med ekkolodd og mulighet for Bluetooth musikkspilling. Har sett på Raymarine sin Axiom 7. Problemet er at den kun kommuniserer med egnete forsterkere som har NMEA200 grensesnitt.(Rockford Fosgate bl.a) Jeg er på jakt etter en som har bare vanlige phono plugger med lyd ut. Da kan jeg bruke det jeg vil av forsterkere. Skal stå i en liten 20fots daycruiser så trenger ikke avanserte kartfunsjoner. noen tips? Evt NMEA2000 modul med phono ut? Raymarine er nok i dag den som har kommet lengst - og du kan få enheter som snakker med Raymarine som så har phono eller bruke blåtenn eller wifi direkte fra plotter så til å være navigasjonsutstyr har dette gode muligheter! Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 28.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2024 Alt utstyr som ‘snakker’ N2k er dyrt og eksklusivt. Jeg ville også gått for helt separat løsning med trådløs styring. Kan lett monteres skjult om en har dårlig med plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.