-morten- Startet 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2024 Hei har noen her erfaringer med denne? Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Biltema sin? Har brukt mye av den, og synes den er helt OK. Like anvendelig som WD-40 og 5-56 etter min erfaring. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
-morten- Svart 1.Mars.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 12 minutes ago, index said: Biltema sin? Har brukt mye av den, og synes den er helt OK. Like anvendelig som WD-40 og 5-56 etter min erfaring. Ja må innom biltema og kjøpe litt småtterier så tenkte jeg kunne prøve den for litt båtbruk Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 -morten- skrev 1 minutt siden: Ja må innom biltema og kjøpe litt småtterier så tenkte jeg kunne prøve den for litt båtbruk Jeg bruker den til både bil, båt, verktøy og annet. Foretrekker faktisk denne fremfor WD-40, da sistnevnte har en heller kvalm duft... "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
pappa_wolf Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Begge er laget på fiskeolje. I båt foretrekker jeg CRC 6-66 Føler den er litt seigere enn X5 Men på alt annet på land bruker jeg X5 Link to post
index Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 pappa_wolf skrev 14 minutter siden: I båt foretrekker jeg CRC 6-66 Jeg liker den godt til smøring og preservering, men det den trenger å penetrere rust etc synes jeg den blir litt vel tykk. Alt til sitt formål. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Olevine Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 pappa_wolf skrev for 2 timer siden: Begge er laget på fiskeolje. Sikker på det? I følge databladet ser det ut til å være mest petroleumsprodukter i den som heter X5 Marine i alle fall. Link to post
Bellil Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Har alltid forundret meg over hvor romslige disse prosentene er på en del kjemiske produkter. I tilfelle over kan den ene bestanddelen øke med 50 % og fortsatt skal produktet være like bra. Og ikke minst er man skikkelig uheldig når man kjøper en boks så kan man risikere å bare få 61 % full boks A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Muren Motorsport Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 pappa_wolf skrev for 3 timer siden: Begge er laget på fiskeolje. I båt foretrekker jeg CRC 6-66 Føler den er litt seigere enn X5 Men på alt annet på land bruker jeg X5 WD-40 har aldri hatt et snev av fiskeolje i seg. Link to post
Windy37GM Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 . Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Bellil skrev 36 minutter siden: Har alltid forundret meg over hvor romslige disse prosentene er på en del kjemiske produkter. I tilfelle over kan den ene bestanddelen øke med 50 % og fortsatt skal produktet være like bra.Og ikke minst er man skikkelig uheldig når man kjøper en boks så kan man risikere å bare få 61 % full boks Oppskriften er nok mer spesifikk. Jeg hadde et hemlig produkt engang med litt spess egenskaper og når vi søkte om godkjeninger/sertifisering og slikt la vi ganske vide prosent definisjoner for å hindre reverse-engineering. mvh Windy37GM Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
pappa_wolf Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Ja så tok jeg feil. Det hender. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn