Jump to content

Helt ny Lewmar ankervinsj slurer og får ikke opp tauet - VIDEO

MarexSuncab_FD

Recommended Posts

Kabelar beveger seg jo ikke.. (slurer på clutch). Clutch må strammes. Fulgte sikkert med et håndtak for å gjøre dette. Sjekk manual. Strammes så den klarer å hive opp anker med litt margin, men ikke så mye at den sliter i stykker båten om den skulle henge seg opp..

Kjenner ikke detaljene på denne vinsjen men det er nok frifallsmekanismen som ikke resettes som den skal. Tenker det har med den klikkelyden å gjøre. Sjekk manualen...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Det gjør den også her. Knappen kobler ut gyspy. Problemet var at når den skal dra inn igjen, så klarte den ikke stramme clutchen godt nok. Jeg måtte manuelt stramme den med verktøyet, ellers slurer den bare på clutchen. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...