Gard Startet 1.April Del på Facebook Startet 1.April Hei. jeg har en Raymarine st6002 autopilot på seilbåten min. I det siste opplever jeg at displayet kutter ut. Noen ganger helt dødt og noen ganger med noen kråketegn. Når dette har inntruffet med piloten aktivert så har jeg ikke fått manuell kontroll på roret før displayet har kommet på igjen (av seg selv). Måtte nesten ned å ta sikringen for å få kontroll på roret. Samtidig som dette sier også kartplotter at den mister kurs (Raymarine Axiom). jeg har koblet fra alle tilkoblinger på selve panelets bakside, samt alle tridata/log i cockpit og sprayet opp. Trodde problemet var løst, men dukker opp igjen. Noen som har tanker om hva det kan være? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 1.April Del på Facebook Svart 1.April Denne piloten kan vel være 15-20 år gammel så det er vel ingen overraskelse at elektronikken kan begynne å svikte. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 2.April Del på Facebook Svart 2.April Kjøp nytt display, ligger ofte på finn, solgte selv 2 stk i fjor. Skulle det vise seg å være noe annet, er de lette å selge igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.