Litenfiskebåt Startet 2.April.2024 Link til dette innlegget Startet 2.April.2024 Hei https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/sorost-norge-kystfiskarlag-etterlyser-flere-krabbefiskere-1.14860962 Noen som vet om det finnes krabber verdt å fiske på rundt Son og Drøbak? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.April.2024 Link til dette innlegget Svart 3.April.2024 Tidligere holdt de seg syd for Jelø. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 3.April.2024 Link til dette innlegget Svart 3.April.2024 Jeg holder til litt lenger ut i fjorden, her er det masse krabber, men i hvert fall den tiden på året jeg fisker (hummersesogen) er det veldig lite mat i de. Vet ikke om det er annerledes andre tider på året men de jeg får her på høsten er det i stort sett klørne som er verdt ta vare på. Sitér dette innlegget Link to post
Litenfiskebåt Svart 3.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2024 Takk for svar. Det er jo omtrent samme tid som krabbene skal være på sitt beste er det ikke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.