Fjolopeis Startet 10.April.2024 Link til dette innlegget Startet 10.April.2024 Hei Jeg tenker å freshe opp de røde detaljene på min Najad 360. De røde linjene er ganske matte, og er ikke fornøyd med resultatet etter rubbing og polering. Tenker at jeg må male opp linjen på nytt. Er det noen som vet hvilken fargekode som hører til denne båttypen, eventuelt hvordan jeg kan finne ut av det? Kanskje noen har andre gode tips? Hilsen Jens Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 10.April.2024 Link til dette innlegget Svart 10.April.2024 Jeg har en N 340. Bruker polytrol på de røde stripene. Holder to år før det må fornyes. Sitér dette innlegget Link to post
Fjolopeis Svart 10.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2024 Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjolopeis Svart 10.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2024 Fremdeles interessert i fargekode på dekorstripene :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.