Swingswong Startet 12.April.2024 Link til dette innlegget Startet 12.April.2024 noen som vet hvordan disse sensorene fungerer? Tenkte å se om det var mulig å koble en shelly uni inn for å få eventuelle alarmer inn i node-red Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 12.April.2024 Link til dette innlegget Svart 12.April.2024 Kortslutter vel når den kommer i berøring med vann. Vann er vel bedre til å lede strøm enn diesel, om jeg ikke husker feil. Drevsensor vet jeg ikke hva er😂 Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Swingswong Svart 13.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2024 Det er en flottør til drevoljen. Om den er helt av/på er jeg usikker på. Tenkte at noen har sikkert en formening om hvordan de fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 14.April.2024 Link til dette innlegget Svart 14.April.2024 Vannsensor i dieselfilter er vel som regel bare to elektroder som detekterer når motstand synker pga vann i stedet for diesel. Motorens ECU har vel en målekrets. Men jeg ser ikke helt misjonen med å kople seg på disse? Ville ikke tro det skjedde mye i dieselfilter når motor ikke går i alle fall? Men for all del, argumentet ‘fordi jeg kan’ er jeg svak for selv også når det gjelder elektronikk 😁😂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.