Sjaj Startet 13.April Del på Facebook Startet 13.April Er på jakt etter navn på spesialverktøy til å vri på fastrusta aksling. Noen kaller det kjettingtang, men finner det ikke på nettet. Heller ikke verksteder i Haugesundsregionen har. Dette er en tang med fastmontert kjede som spennes rundt aksling eller rør og som strammer seg mer, jo mer man belaster. Akslingen jeg prøver å løsne er 18cm. i diameter. Noe som vet det rette navnet på dette redskapet? Sitér dette innlegget Link to post
Ludolf H Svart 13.April Del på Facebook Svart 13.April Kjederørtang Sitér dette innlegget Link to post
Sjaj Svart 13.April Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April Takk! Sitér dette innlegget Link to post
krokenkaia Svart 13.April Del på Facebook Svart 13.April Chain Wrench. eks 103 super-ego. flere størrelser Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April Hei. Eg har ein slik, og den er ikkje langt frå Haugesund. Sjå pm. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April Har skrudd noen mil med gjenger med alle størrelser av sånne på borerigg. Der het det kjettingtang på norsk, og chain tongs på oljespråk. Godt verktøy. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
-morten- Svart 15.April Del på Facebook Svart 15.April En aksling på 180mm i diameter? eller 18mm? tror ikke du klarer å løsne en på 180mm med håndmakt! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 15.April Del på Facebook Svart 15.April -morten- skrev 31 minutter siden: En aksling på 180mm i diameter? eller 18mm? tror ikke du klarer å løsne en på 180mm med håndmakt! Hvorfor ikke? En 18mm aksling hørtes unaturlig lite ut. Men med et godt skaft på en 18cm aksling burde det være mulig å bevege på ting. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dieselfan Svart 15.April Del på Facebook Svart 15.April Ask skrev On 14.4.2024 at 8.34: Eg har ein slik, og den er ikkje langt frå Haugesund. Det er vel godt å ha en slik båtfrende i nærheten. Bra @Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 15.April Del på Facebook Svart 15.April dieselfan skrev for 3 timer siden: Det er vel godt å ha en slik båtfrende i nærheten. Bra @Ask Takk. Hyggeleg. Diverre var verktøyet mitt berre 12-13 cm i diameter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.