Yankee Startet 13.April.2024 Link til dette innlegget Startet 13.April.2024 Har kjøpt en icom håndholdt gps, men der kommer stadig alarm som varsler kollisjon!! Noen med tips om hvorfor denne går når der er absolutt ingen fare? Og hvordan skal denne alarmen egentlig funke? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 13.April.2024 Link til dette innlegget Svart 13.April.2024 Denne VHFen har integrert AIS mottager. Du må enten forandre instillingene for når AIS skal gi alarm eller slå av hele AIS funksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 14.April.2024 Link til dette innlegget Svart 14.April.2024 I AIS Settings kan du slå av alarmen uten å slå av hele AIS funksjonen. Har samme radio og har også irritert meg over dette (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Ebjo Svart 19.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2024 Jeg slo av alarmene. Grei skuring. Har dere med m94d fått inn L1-L3? Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 Ebjo skrev for 9 timer siden: Jeg slo av alarmene. Grei skuring. Har dere med m94d fått inn L1-L3 Ja, mener disse var aktivert når jeg fikk radioen Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Ebjo Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Blouberg skrev On 20.5.2024 at 7.59: Ja, mener disse var aktivert når jeg fikk radioen Var innom maritim og fikk lagt de inn i dag. Tok 3 min :) takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.