Nilfisk Startet 19.April.2024 Link til dette innlegget Startet 19.April.2024 Hei, hva er den mest opplagte feilen ved denne feilmelding "Torque reduced" motor er Penta D3 160hp 07 mod🤠 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 20.April.2024 Link til dette innlegget Svart 20.April.2024 Det kan være stort sett alt som kan føre til den feilen. Blant annet kan det være sensoren i forrfilteret som indikerer vann. Så tapp filteret og se om det hjelper. Hjelper ikke det, så er du nødt til å få tatt diagnose for å lese ut feilkoden. Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 21.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2024 Takk, men jeg har ikke vannsensor på min. Jeg mistenker noe ang turbo/vakuum. Noen som har vært bort i det tro?? 😀 Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 22.April.2024 Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Eksplosjon???? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.April.2024 Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Det der var viktig informasjon. Hvis man ikke bruker Volvo originale reservedeler vil det kunne føre til brann og eksplosjon. Hvis Volvo har lagt inn slike tennmekanismer i motorene skal i hvert fall ikke jeg noen gang ha Volvo. Takk for opplysningen! Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 22.April.2024 Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Noen som leker seg med ChatGPT? Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 22.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Takk for tips karumaz, men hvor sitter hovedreleet?? 😀 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.April.2024 Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Googler du 'ecu' får du nok noen treff. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 22.April.2024 Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Nilfisk skrev for 2 timer siden: Takk for tips karumaz, men hvor sitter hovedreleet?? 😀 Om det er plassert på samme sted som på D3-220 så står de på toppen av motoren, helt i framkant, under plastdekselet. Takknemlig enkle å bytte. Jeg fikk varsel fra EVC om at hovedrelé begynte å bli dårlig, men mulig dette er på senere EVC-versjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.