fannefjord 2 Startet 23.April Del på Facebook Startet 23.April noen som har skrudd på detroit 453 , skal montere topp pakning men lurer på de 8 kobberpakningene og de 4 silikonpakningene som fulgte med topp pakningen merket som sub kit Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 23.April Del på Facebook Svart 23.April Er det topp pakning ? Eller flamme ringer på topp av foringer ? Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 24.April Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April det er disse 8 små kobberpakningene jeg ikke finner ut av . står ingenting i service manualen Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 24.April Del på Facebook Svart 24.April Ta kontakt med denne gjengen: https://www.anlegg-marine.no/ Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 25.April Del på Facebook Svart 25.April Var en på forumet her som het Toroa, han var ekspert på MTU og Detroit. selv synes jeg lyden av Detroit er fantastisk, men ikke miljøvennlig eller driftsøkonomisk etter dagens standard. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Hulda Svart 25.April Del på Facebook Svart 25.April Før i tiden, den gangen jeg mekket mye motor, ble det ofte kjøpt inn rep.sett og pakningssett. Disse settene inneholdt, nærmest uten unntak, deler/pakninger/ringer for andre motorvarianter fra samme produsent. Deler til overs er ikke noe nytt fenomen. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.April Del på Facebook Svart 25.April Dysepakninger? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.