AskeladdenC65 Startet 27.April Del på Facebook Startet 27.April Heisann🙂 min bror har vært og sett på denne,Finnkode 317114324, og fikk ett godt inntrykk av båten. Er det noen som har synspunkter på denne? Han har hatt mange båter, og har erfaring fra før. Men ikke med Storebro. Han har Nimbus Drophead idag, 33 fot mener jeg. Setter pris på tilbakemeldinger, slik at jeg kan overbringe disse til han. Er og ser på en Princess 42 nå. Men han likte Storebroen godt😂 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.April Del på Facebook Svart 27.April Storebro er og var kvalitets båter. Tidligere Storebro eier. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Okkaby Svart 27.April Del på Facebook Svart 27.April Er vel samme båten som het Nimbus tidligere. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bitteliten Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Nei. Det var andre veien. Nimbus brukte 410/435 skroget til å lage Nova 42. mener å huske nimbus eide Storebro storebro før i tiden var et selvstendig selskap med verft i Västervik. I dag eier Windy dette verftet og produserer her Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Bitteliten skrev 22 minutter siden: Nei. Det var andre veien. Nimbus brukte 410/435 skroget til å lage Nova 42. mener å huske nimbus eide Storebro storebro før i tiden var et selvstendig selskap med verft i Västervik. I dag eier Windy dette verftet og produserer her Tenkte på Nimbus 38 Commander. Men ser nå den er noe fot kortere. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Fantino Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Okkaby skrev for 6 timer siden: Tenkte på Nimbus 38 Commander. Men ser nå den er noe fot kortere. Jeg trodde Nimbus 410 Commander var ‘søstermodell’ for min del.. https://www.boat.no/asp/boats/show.asp?id=56492&mid=99659# En 42 Nova er vel en av drømmebåtene mine, dog godt utenfor rekkevidde 😄 Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Fantino skrev 34 minutter siden: Jeg trodde Nimbus 410 Commander var ‘søstermodell’ for min del.. https://www.boat.no/asp/boats/show.asp?id=56492&mid=99659# En 42 Nova er vel en av drømmebåtene mine, dog godt utenfor rekkevidde 😄 Den er nok det. Hadde ikke fått med meg at det var flere av disse kommando båter fra Nimbus hehe Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bitteliten Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Dette har aldri vært en Nimbus. Det er en Storebro 410. Som ble forlenget til 435 nimbus comander var 340 og 380 Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Jeg har alltid likt den Storebroen. Kunne godt endt opp ned den. Du må være glad i treverk og vedlikehold av dette. Båten er smal, for å være en 43,5, men det er jo både på godt og vondt. Lykke til med valg, "go" fra meg Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Korleis er motoriserimga? Gamle VP kan vera dyre i drift. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Ask skrev 8 minutter siden: Korleis er motoriserimga? Gamle VP kan vera dyre i drift. Generelt alle gamle motorer kan være det, Ask Den trådstarter tenker på har D6-370 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April I det pris skiktet hadde jeg tatt en kikk på NordWest 420 også. Jeg hadde en slik kjøpt ny i 2008. Solgte den i 2013 eller noe sånn om jeg husker rett. Min helt subjektive opplevelse er at NordWestene er hakket mer solid bygd. Med IPS er dette fantastiske båter. Jeg vil tro du kan få en 2010-2011 for 3,7 ish med IPS 600. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April Man skal kunne lide planløsningen på disse både - Nimbus og SRC Commander. Der er en del trapper op og ned, som man skal have det ok med. Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 29.April Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April Takker for alle tilbakemeldinger 👍 det ble kjøp av Storebro gitt🙂henting til helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April Gratulerer med flott båt ! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April Gratulerer! Bliver det en hentetråd måske…? Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 29.April Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April Skal overbringe gratulasjonene til han. Han er ikke medlem på Båtplassen. 🙄 Skal overtale han til og bli det, da det er mye ekspertise her inne. Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April Å bli medlem kan fort svare seg. Gratulerer med en sabla flott båt til din bror. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April AskeladdenC65 skrev for 3 timer siden: Takker for alle tilbakemeldinger 👍 det ble kjøp av Storebro gitt🙂henting til helgen. Gratuleree med flott båt Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 30.April Del på Facebook Svart 30.April Trivelig med litt sånn skutefølelse! Har sensen for storebro og synes de matte Mahogany innredningene er veldig flotte! konservativt men tidløst Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
XardasKSP Svart 30.April Del på Facebook Svart 30.April Gratulerer med fin og relativt ny flybridgebåt! Ellers bare ett spørsmål er det mer forskjell på helt nye modeller av Princess og Storebro? Siden det var ikke mye forskjell på pris fra Princess på 2009 modell, men man kan kjøpe "nybåt" med garanti https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=335709234 ikke mye dyrere enn hva Princess 43 fra 2015 koster. Er det blitt forskjell på kvalitet etter 2010 eller er det bare fordi "Princess" navnet er mer kjent blant moderne båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.