btt Startet 27.April.2024 Link til dette innlegget Startet 27.April.2024 Hei, noen som har eller vet hvor jeg får kjøpt 6” V bånds klemme ? til fornuftig pris Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 28.April.2024 Link til dette innlegget Svart 28.April.2024 btt skrev On 27.4.2024 at 18.07: Hei, noen som har eller vet hvor jeg får kjøpt 6” V bånds klemme ? Hva er en V bånds klemme? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 28.April.2024 Link til dette innlegget Svart 28.April.2024 Om det er eksos klemmer, så har feks Hydro Scand sådan til ok pris. Tess har også, men uten rabatt avtale, så ler de ennå av deg, en uke etter besøket. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
dieselfan Svart 28.April.2024 Link til dette innlegget Svart 28.April.2024 Jannmar skrev for 4 timer siden: Hva er en V bånds klemme? I båt mest brukt på eksos, feks ut av turbo På bilene monterer jeg alt av eksos med dette systemet. Lar meg bytte katalysator på 4 min... Kan ha not/fjær, kan ha pakning, fåes som sveisesett++++ Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 29.April.2024 Link til dette innlegget Svart 29.April.2024 dieselfan skrev for 13 timer siden: I båt mest brukt på eksos, feks ut av turbo Javel, så det er det som er navnet på disse klemmene på bildet. Takker for svaret. Dette visste jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.April.2024 Link til dette innlegget Svart 29.April.2024 Visste ikke jeg heller. Samme prinsippet som Greylock. Jeg har montert bøttevis av slike. Noen så tunge at vi måtte bruke talje for å henge dem på plass. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 29.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2024 Har vært på både Tess og Hydro scan og ingen har 6 ” str. Fått tak i 1fra motor sport firma som jeg skal prøve nå. Er veldig mange ulike versjoner i bredde på dem Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 29.April.2024 Link til dette innlegget Svart 29.April.2024 Greyloc er "clamp" og er todelt, og har typisk 4 strammeskruer. V-Band er en del, med en strammeskrue. Kan ikke sammenliknes med Greyloc, som er bygget for høyere trykklasser. Det er et stort og plasskrevende system, det er meget tungt og kan rett og slett ikke brukes på mange steder hvor V.Band er et godt valg. btt skrev 1 time siden: Fått tak i 1fra motor sport firma som jeg skal prøve nå. Jeg kjøper de jeg bruker som sett, to sveiseflenser med not/fjær og band, så jeg slipper breddeproblematikken. Om du deler hva du skal bruke din 6" til så er det lettere å være til hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.April.2024 Link til dette innlegget Svart 30.April.2024 Det forstår til og med jeg. Det er tetteprinsippet som er det samme. Det var dét jeg prøvde å formidle. Det sitter V-Band på bilen min. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 1.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2024 Dette er til eksos , Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.