fluefiskeren Startet 30.April Del på Facebook Startet 30.April Noen som har en god måte for å få løsnet dette spjeldet. Det er limt. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.April Del på Facebook Svart 30.April Hei. Dette er normalt limt med Butyl/Sika mot skrogside, så prøv med et langt tynt knivblad. Litt assistanse fra et stemjern underveis, så løsner det nok, topp ut først. Festes på samme måte med Butyl eller Sika. Eller så er www.rutgerson.se fullt oppe å går, så send de gjerne en mail og hør. Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Hos meg var det limt med plenty sika...... De skar med tapetkniv, brukte varmepistol og god tid. Lirket og lurte med en tynn skrutrekker. Ble litt striper i skrogsiden dessverre. Inn igjen med plenty sika Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Bellil Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Tec7 har et middel som løser opp det meste av lim https://ahoy.no/batvask/reparasjon/batlim-fugemasse/cleaner/tec7-remove-all-fjerning-av-kjemiske-rester?msclkid=5df8996e51ce1cacc07eff5f838a128d&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Bing Shopping&utm_term=4588468189373785&utm_content=Ad group %231 Hva er fordelen med Sika vs. Tec7 på gjennomføringer over og under vann? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
fluefiskeren Svart 1.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai Ja, kanskje det oppløsningsmiddelet kan hjelpe,får prøve sammen med fibertråd kanskje??? Ikke enkelt å få dette av uten merker ,får jeg bare åpnet litt kan jeg jobbe det opp med noen plastkiler. Varmepistol er nok også lurt ja👍🏻 Har sendt en forespørsel til Rutgerson også. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Det er tynn tupp på den fjerneren Sprute på litt, fille for at det ikke skal renne vekk Jeg jobbet meg innover med et løst blad til Olfakniv Fiskesene eller tynt tau å sage med høres lurt ut Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
fluefiskeren Svart 3.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai Ja, skal nok gå. Fikk tips fra Saga, : To lag med glassfibertape rundt, varme forsiktig med varmepistol. skjære med tapetkniv og kile forsiktig med en god trekile. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.