Anabelle Startet 2.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2024 Hei! Jeg har en jolle uten båtplass, så jeg har den med på tilhenger noen helger, og trolig en eller to uker i ferien. Noen som vet om en plass i nærheten av Tønsberg by der jeg kan sette hengeren dissse dagene? AB Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
pipe Svart 2.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2024 Anabelle skrev for 12 timer siden: Noen som vet om en plass i nærheten av Tønsberg by der jeg kan sette hengeren dissse dagene? Den var i grunn tøff er jo umulig å parkere noe som helst over tid i Tønsberg Mitt beste tips er å sett hengeren i fra seg på henger parkeringen på grusen i Vallø Båthavn. Der har den selskap av ett ti talls andre hengere med vakthold på natten. Tror det er innenfor da grusparkering i havnen er for alle mens parkering på asfalt er ett medlems gode. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.