Strengel Startet 8.Mai Del på Facebook Startet 8.Mai Det gamle Isotherm kjøleskapet trenger utskiftning, og i jakten på nytt ser jeg at prisforskjellen er stor. Jeg har plass til ett standard lite kjøleskap på ca 50 liter. Ett Isotherm skap ligger på ca 9-11 tusen, mens ett Alpicool kster ca det halve, men hva er forskjellen? Noen som har erfaring med disse, eller andre alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 8.Mai Del på Facebook Svart 8.Mai Har ikke noe erfaring med Alpicool bortsett fra et par bekjente som har hatt flyttbar kjøleboks fra Alpicool i 4-6 år og er veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mai Del på Facebook Svart 8.Mai Vi har Alpicool fryseboks og Alp. kjøleboks. Har gått knirkrfritt noen år. Meget fornøyd. Det er vel samme innmaten i boks og skap, vil jeg anta. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 8.Mai Del på Facebook Svart 8.Mai Har kjøleboks fra alpicool. Fungere kjempe bra den. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
larsern87 Svart 8.Mai Del på Facebook Svart 8.Mai Har kjøleskap fra alpicool. Veldig fornøyd med det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.