Alfonzo Startet 9.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2024 Hei. Sitter og skal bestille noen nye slanger til motoren,som er en volvo penta tamd 31 P-A. Er det noen som vet indre diameter på diesel tilførselsslange mellom grov filter og nikkepumpe? Jeg har veivhus vent i toppdeksel,men den slangen som går mellom deksel og luftfilter er underdimmensjonert så det holder,da den er mye tynnere en selve stussen ut av dekslet som er forbindet med et 90* bend. Der skal jeg ta vekk bendet og tre ny slange i samme diameter som stuss helt til luftfilteret. Noen som vet diameteren på stussen som er på toppdekselet? Er bort fra båten for tiden,så har ikke annledning til å gå i båten og undersøke,derfor jeg spør her så jeg har slangene klare til jeg kommer hjem Sitér dette innlegget Link to post
Alfonzo Svart 10.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2024 Dette har jeg nå funnet ut av selv. 8mm diesel slange og 19mm veivhus slange i tilfelle noen andre lurer på det samme.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.