MrOtto Svart 10.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2024 Slangen jeg kjøpte til trillebårhjulet og sykkeldekkene på Biltema har holdt trykket hele vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 dennrick skrev for 18 timer siden: . Dette har jeg ikke fått med meg. Kjøpte nylig fire stk av de største rykkdemperne til bruk i faste fortøyninger i hjemmehavn. Hva kan jeg forvente her, mon tro? Jeg kjøpte 4 slike til min agder 840 i 2003. 3 av dem er i bruk enda, en røk, pga enorme belastninger når en båt passerte, på min 15 tonns prinsesse. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Hulda Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Ta det på denne måten: Det som koster foretak mest, er reklamasjoner og reklamasjonsbehandling. Ved å reklamere, sender man et signal til foretaket om hvilke produkter som bør sjaltes ut og erstattes med noe bedre. Og Biltema er heller ikke dummere enn at når reklamasjonene øser inn, vil de sette produsenten i press. Så når jeg fikk en ny høytrykkspyler til 4000 kr. for noen uker siden, er ikke det noe som går upåaktet hen. Særlig ikke hvis jeg er én av 2500 som klager. I løpet av vårsesongen. Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 12.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2024 Jeg klager alltid på defekte eller dårlige deler. Uansett butikk. Ganske enkelt fordi jeg ikke vil bruke tid å penger på søppel, og for at butikken skal ta dårlig kvalitet på alvor. Av erfaringer med biltema, har jeg både gode og dårlige. Senest deres tankmåler, som skal byttes i morgen. Montert korrekt, men fungerer ikke. Kjøpte en makan til, fungerer perfekt. Så da får de den første tilbake igjen. Gummi fra biltema og jula prøver jeg å holde meg unna. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.