Førstegangkjøper Startet 10.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2024 Hei jeg vurderer å kjøpe en RIB 11 fot fra 2022 med en Parsun 9,9hk. Har aldri hørt om Parsun før og hadde satte pris på tilbakemelding om dette er et godt kjøp eller ikke. Hilsen, Elise Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 10.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2024 Er ikke Parsun en kinesisk Yamaha kopi? Har ingen erfaring med Parsun, men når det gjelder kinakopier er det meste av dårligere kvalitet enn originalen. Trenger ikke nødvendigvis være noe feil, men markedsverdi vil aldri nå opp mot Yamaha nivå den dagen man evt ønsker å selge. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 10.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2024 Står litt her om Parsun Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 10.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2024 Jeg vil ikke røre en parsun med en ildtang igen. Købte for år tilbage en 2.6 hk sammen med en dingy. Jeg brugte padlerne mere end motoren da den tilbragte det meste af dens tid på værkstedet. Endte med at forhandleren tog motoren retur og jeg købte en Johnson i stedet for og den har bare kørt siden dag 1. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.