mons Startet 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2024 Nyter kaffen i morra sola som markør i en større øvelse for de frivillige organisasjonene i dag. En rekke kajakkpadlere er overrasket av dårlig vær og har forhåpentligvis blåst på land. Selv brakk jeg armen når kajakken gikk i brenningene. Kanskje litt artig å kikke på Ais rundt Flekkerøy i dag. Uværet som ble planlagt for etpar måneder siden ble det ikke noe av. Sitér dette innlegget Mons Link to post
TåT Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Ikke den verste dagen å være strandet på! Du får drikke kaffe med den andre armen Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Jeg ser hvor du er, kan komme og redde deg ! Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
mons Svart 11.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Jeg ble sett fra fly og berget av Bent Rasmussen for ei stund siden. Ligger noen igjen, men det ser ut for at de har beregnet avdrift uten hensyn til strøm. Mye aktivitet med 13 skadde som kommer inn. Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 11.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Pause i øvelse pga Mayday fra Hellesund, men det er avklart og øvelsen ser ut til å fortsette. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Grand Banks jr Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Fungerer mottaksapparatet nå? Mener å huske på sist øvelse så var det litt utfordringer med datasystem som skulle læres? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
mons Svart 11.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Funket bra i dag, men ble avsluttet når vi ble overlevert helse på kaia. Her er hendelsen som utløste Mayday. Båt og vannscooter har kollidert - har igangsatt redningsaksjon Klokka 12.18 lørdag fikk Agder politidistrikt melding om ei båtulykke. Ulykka skal ha skjedd utenfor Åros/Høllen i Høllefjorden i Søgne. En båt og en vannscooter skal ha kollidert, og tre personer skal ha falt i vannet, ifølge politiet. Klokka 12.33 opplyste 110 Agder at brannvesenet rykker ut til båtulykka, som har skjedd ved Rauskjæret i Søgne. Politiet har iverksatt en redningsaksjon sammen med Hovedredningssentralen. Saken oppdateres. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.