Bjarty Startet 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2024 Har knust min wallas safeflame ceramic 100, har parafing opplegg i båten. Jeg finner ikke en eneste kokeplate på nett som går på parafin?? Må jeg gå over til gass :( ? Koster sikkert skjorta. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Gass kokeplate koster nesten ingenting i forhold til en ny Wallas,Alle diesel varianter kan du kjøre på parafin hvis du ønsker.Hvorfos ikke bytte glasset som er knust? Sitér dette innlegget Link to post
Bjarty Svart 11.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Disse ovnene er vel grise gamle, jeg finner ikke ut hvor jeg kan finne ny.. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Wallas diesel ny koster over 20000.Hvis din gamle har betjeningen på toppen passer ikke hullet de nye er mer firkantede.Personelig ville jeg byttet til gass ,raskere og større effekt Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 11.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2024 Kjøpe ny? Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! NOK6,287.55 | JP Heater 2.2KW Diesel Stove Cooker Ceremic Glass RV Two Burners Boat Marine Caravan Cooker Similar to Wallas https://a.aliexpress.com/_EzwMG1v Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 12.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2024 Jeg har hatt wallas. Sammenligner jeg med gass så faller wallas dårlig ut. Billig gassløsning finner du på Biltema. Den funker. Optimalt er å sette inn gassovn, billigere enn wallas. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2024 Skift glass. Wallas er helt overlegent på alle måter unntatt koketid. Og så travelt har man vel ikke når man er i båten? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.