Auskar Startet 13.Mai Del på Facebook Startet 13.Mai Er det noen som vet om disse motorer var vannavkjølte eller luftavkjølte? Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 13.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai Var vel fri på disse og 360 graders styring. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.Mai Del på Facebook Svart 13.Mai du finner deletegninger på feks boats.net, denne 80 modellen har impeller Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
J-Å Svart 13.Mai Del på Facebook Svart 13.Mai Vannkjølt. Bra motor. Jeg har en som ikke har fått service på 10 år minst. Starter på første drag. Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 15.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai Takker og bukker. Boats net. sendte ikke deler til Mercury ut av landet, men fikk en god del deler til Yamaha for en del år siden. De sender sikkert også til Evinrude hvis jeg ikke får fatt i dette her hjemme. Skal først se om motoren starter. Mener disse var forholdsvis populære i sin tid, var jo lette i vekt. Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 1.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni Har to av disse nå, startsnoren hang ut på begge, skal se om jeg får de i gang etter vask og rens. En med intern tank og en med ekstern tank. Hadde en slik før der coiler var sprukket. Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 1.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni Ser de er fra omkring 1980. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.