Jump to content

Hvem selger mellomaksel/aksel forlenger i Norge?

Okkaby

Recommended Posts

dieselfan skrev 2 minutter siden:

Takk for hyggelig tilbud. Det hadde vært veldig interessant men jeg er sylta i ikke-båt-relatert arbeid, ellers hadde jeg takket ja.

Det du har delt i tillegg til @J-Å historie gjør dette til noe riktig artig 

Var i allefall en ikke så billig opplevelse hehe Kosta jo litt dette styret. Opp på land flere ganger med kran. Nye deler var også små 15k Samt masse tid å forbannelse når en ikke skjønte hva som var problemet før etter alt for lange tid.

Men lærdom tatt av dette. Så holder meg til gammeldags kjente metoder fremover.

Blir tur oppover Jæren i morgen tidlig, om ellers værmelding holder.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Okkaby skrev 24 minutter siden:

Var i allefall en ikke så billig opplevelse hehe Kosta jo litt dette styret. Opp på land flere ganger med kran. Nye deler var også små 15k Samt masse tid å forbannelse når en ikke skjønte hva som var problemet før etter alt for lange tid.

Men lærdom tatt av dette. Så holder meg til gammeldags kjente metoder fremover.

Det er noe eget med gamle kjedelige velprøvde bombesikre løsninger...

Men det er mer spennende med noe ikke alle har da :smiley:

Kommer for egen del alltid til å ha litt magnetisme mot det innovative, kanskje du har noe av det samme i deg siden du valgte som du gjorde ?

dieselfan skrev 2 minutter siden:

Det er noe eget med gamle kjedelige velprøvde bombesikre løsninger...

Men det er mer spennende med noe ikke alle har da :smiley:

Kommer for egen del alltid til å ha litt magnetisme mot det innovative, kanskje du har noe av det samme i deg siden du valgte som du gjorde ?

Joda, har jo gått for mange nye løsninger her også. Prøver ut masse rart. Men just dette med aksling, da er det slutt med fancy greier(for en stund) Har jo masse nymodens navigasjons dingser/systemer i denne mikro driter. Motor er jo også ny. Finnes jo ikke et eneste gammeldags klokke instrument ombord lengre.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...