Eika Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 dude skrev 50 minutter siden: Kjøpe stort båtverksted til lav pris? Og bare gjøre drit arbeid ? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Fikk rensa bensintanken på forrige båten av proff firma pga. vann over tid i tanken samt injectorbytte og fuelsystemrens. to mann en hel dag samt transport. Helt vannvittig dyrt, men hadde ikke klart jobben selv! Verkstedpriser i dag er blitt utrolig dyrt. Måtte bytte Intercooler på bilen min og det ble helt sykt dyrt! heldigvis hadde jeg motorskadeforsikring! Jeg forstår ikke helt hvorfor, men det var vannvittig med feilsøking før de fant ut av det! Etter min mening inkompetanse! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Bellil Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Dixie 2100 skrev On 20.5.2024 at 8.21: For det er jo faktisk det det spørres om? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Sørlandet2 Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Eika skrev On 20.5.2024 at 15.27: Og bare gjøre drit arbeid ? Sant. Får håpe det er noen gode som fortsatt er i drift, også når vi trenger hjelp, også i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.