Frk.Flyer Startet 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2024 Føler vi har prøvd «alt» -Men håper noen har ett triks. Den ene delen går an å bevege opp og ned, den andre delen av stanga (øverst) går kun å bevege opp. Får den ikke langt nok ned til å rigge til solsengen. Stanga er i aluminium og ligner den på bildet Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Dette flow-diagramet har vel svaret. Er vel viktig å behandle ved første symptom på treghet, når aluminium deler er grodd fast, så kan det sitte gått. Jeg har samme bordsøyle, pleier forøvrig å sitte på bordet, i senter av søylen, når jeg skal ha det ned, da får jeg vekta i senter av søylen, og med det så blir det mindre sideveis belastning, bending/kiling. Sitér dette innlegget Link to post
Frk.Flyer Svart 21.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Har sett den før? Har hatt på masse WD40 og latt det stå… ned i båten igjen i morgen og dunke på det, sitte på det…. Hoppe på det. Hva som enn må til? Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Jeg har et tilsvarende system med senkebord i cockpit. Det er elektrisk. Det fungerer utmerket. Men er det da lurt med en liten dose med "mirakelspray" på bordbena innimellom? Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.