Helge Startet 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2024 Metall lenken mellom bensinlokket og påfyllingsåpningen gikk av og vi mistet lokket til vår 2001 Skibsplast 655. Hvor kan vi eventuelt få tak i et slikt lokk eller må vi bytte ut hele innsatsen? Jeg la ved bilder av vannpåfyllingslokket og bensinlokket er jo likt men i svart farge. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
19 fot Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Dinbåt i Tønsberg kjøpte opp restlageret da Skibsplast avsluttet, så det er vel første stedet å sjekke. De sørger også for å få produsert opp endel ting det er etterspørsel etter som feks kalesjer. Jeg kjøpte kalesje der til min Skibsplast Familyship da det var grei pris og kalesja var på lager og klar til at jeg kunne hente den der da jeg skulle forbi få dager senere. Godt fornøyd med den kalesjs, og datoen på den tyder på at den er produsert nylig. Antar de rett og slett har litt lager for rask levering og så får sydd nye for å etterfylle lageret sitt for rask levering til neste som trenger kalesje. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Er ikke dette hyllevare? 1 1/4' gjenger. Ca 32 mm utvendig dimensjon på gjengene. Vil tro nermeste båt forhandler har det. https://www.maritim.no/dekksforskruvning-lokk-rodt-bensin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.